Monday, June 14, 2010

i've been M.I.A - shall i return?

[sigh] i've taken damn near a year off from this blog and, you know what? i might come back in a big way, very soon. the main reason i stopped was because after all the work i put in it hadn't seemed to pay off. but i've been thinking of giving it another go, yahhhh meannn. so....

to-do list:

new blog layout
new shit to talk about (well, duh)
a fanbase, lol.

hopefully From the Mind of the ADDICTED will live once more.

in the meantime:

Sunday, November 22, 2009

the wait is finally over.

welcome to the mad house.

Finally, the wait is over.
even though i've already gotten my feet wet before the album was officially released, i made the trip to Best Buy to purchase a copy of one of the most anticipated albums this year, Rated R. the latest release from my wife. i mean, Rihanna. [though walmart has everything in the freakin world, i do not suggest buying your CDs there. they only carry the amended versions. so, unless you want the clean version.. go to a best buy, f.y.e. wherever.] but anyway... OMG. i am so in love with this album. i bet you're thinking "oh, he loves rihanna of course he loves the album" but.. thats not entirely true. you can't love everything a person does. of the thirteen tracks, i'd say i have listened to about 4 on repeat. lol. i even love the intro, "Mad House." it has a kind of "Thriller" vibe, and it kind of sets the tone for the album. the basic concept of the album is somewhat dark and cynical. She requested songs with somber vibe, but not just dark for the sake of being dark; she wanted dark songs that had some kind of meaning. Rihanna collaborated with a grip of decorated song-writers and producers on the album, including Chuck Harmony, The-Dream, Christopher "Tricky" Stewart, Chase & Status, Stargate, Demo, and Justin Timberlake. this album has already spawned a few hits; "Russian Roulette", the first single, was released on November 3, 2009, debuted on the Billboard Hot 100 at number one-hundred, and peaked at number 9 - giving Rihanna her twelfth top 10 single of her career. "Wait Your Turn", was sent to radio as the second UK and European single on November 7, 2009. It will be physically released in 2010. "Hard", the second US single. the song features Young Jeezy, and was sent to Hot 97 by Def Jam. It reached number 20 on the Billboard Hot R&B/Hip-Hop songs without physically being released. a few of my absolute favorites from the album are: mad house, rockstar 101, rude boy, photographs, and G4L. in the beginning, i had a hard time connecting with the songs "Stupid in Love and "Fire Bomb" mainly because they seemed for people who were in love or something.. but after a few more listens it hit me. and now i OFFICIALLY like the whole album. lol. if you haven't picked up a copy, you are crazy. this is definitely a must have. make sure that even if you downloaded the album already, you still buy an album.. i mean... how can you sleep at night?? you animal! lmao.
ps. i got a little carried away with the "R" lmao. #sahrry.
a few videos?

Tuesday, November 17, 2009

"I Would Wife The HELL Outta Cassie"

Dear Cassandra Ventura,

Marry me in a couple of years?

- Kris.

Thursday, November 12, 2009

Behind The Scenes: Rihanna // Rated R Photoshoot

i love this video. she's really letting her bad girl out.
ps. if her album has been leaked, i will NOT post any links to it.

Love Come Down - Dirty Money // Official Video

Tuesday, November 10, 2009

Lady Gaga - Bad Romance // Official Video

Gaga Oo-la-la!

wow! lady gaga looks so different at some parts. nice to see a beautiful, refined Gaga for a minute, but we got to see GAGA as well. i love this video. i've only watched it twice (so far), but i can tell that fans are gonna eat this sht up! i think the video really picked up during the second half. the outfits, the looks, everything just got even better. i look forward to seeing Gaga promoting this video. Along with the Monster Ball tour and the re-release of The Fame, "The Fame Monster," due November 23. make sure you buy a copy.


click hereto see when The Monster Ball tour comes to a city near you!

Monday, November 2, 2009

"Cuz I'm a lady" - Sheneneh.

Teyana Taylor and her friends dressed as Shenenah, Key Lo Lo and Bonquisha from the TV show Martin. Tell me this sht don't make you bust out laughing. cuz i damn sure did. lol. click the pic to see other celebs and their costumes via, sorry. lmao.

Friday, October 30, 2009

Jay-Z / Alicia Keys - Empire State of Mind (Official Video)

it wouldn't be true to my roots if i didn't post this video.

Sunday, October 25, 2009

Vogue Paris x KAWS


i love this whole thing. vogue is always on, and i love KAWS. i heard about this from a friend and i'm just now checking up on it. i picked out a couple of my favorite pics from the spread, but feel free to click on the link to head over to to see the full res pics.

The November 2009 issue of Vogue Paris contains an amazing photoshoot titled “Graffi-Couture” featuring the beautiful model Raquel Zimmermann. Styled by Vogue’s Emmanuelle Alt and shot by photographer Mario Sorrenti, the photoshoot has also been decorated by artwork from New York based artist KAWS. - Hypebeast

click for fullsize.

Tuesday, October 20, 2009

The Wait Is Ova.

ooooo-weeeee! i'ma be all over that sht.